vrijdag 19 september 2008

De Pastoor 'Re-invented'

Gisteren ook nog een paar uur in de 'Pastoor' rondgelopen en een eerste shoot gemaakt. Ik kwam onverwacht een aangetrouwde neef van mij tegen die helemaal aan het eind (of aan het begin, zoals je wilt) van de straat blijkt te wonen. Even hoopte ik dat hij mij zou gaan vertellen hoe boeiend en fascinerend de straat in werkelijkheid is. Maar het tegendeel was waar: hij schetste mij de straat als de aller-aller-saaiste van heel Den Bosch. Wel spraken we af toch nog eens wat door te praten om te zien welke creatieve invalshoeken we nog naar voren kunnen halen om er iets fantastisch van te maken. De pastoor reinvented.....




























En inderdaad saaiheid kan ook intrigerend zijn...















Ik zal binnenkort wat meer beelden uploaden. Verder blijf ik aldoor piekeren over het idee om op een imaginaire manier iets 'spannends' te laten gebeuren in de straat. Misschien moet ik eens 's avonds gaan fotograferen.......

Geen opmerkingen: