vrijdag 12 maart 2010

Experiment 3

Als derde experiment heb ik me gericht op ‘de arena’ die ik verder inhoudelijk wil verkennen, namelijk de circa 45 seconden die we moeten wachten bij een rood stoplicht. Ik heb er hier voor gekozen dit vast te leggen op video en die zoveel als mogelijk ‘op te rekken’, zodat de minimomenten binnen die 45 seconden in al hun details zichtbaar kunnen worden. Overigens is dat wel moeilijk als je niet beschikt over een high speed camera die 300 beeldjes per seconde kan maken..:-). Als ik deze beelden evalueer, geven ze nog niet, of slechts ten dele, weer waar ik eigenlijk op zoek naar ben. Maar wat is dat eigenlijk?

Waiting #01 from Jos Jansen on Vimeo.

1 opmerking:

*eSThER* zei

Mooie beelden! Het is wel dat je me vertelt dat het gaat om wachten voor een stoplicht. Ik zou dat uit dit beeld alleen niet halen. Wat het misschien nog wel interessanter maakt. Ik vraag me af wat de man doet, waarom hij wacht.